GROTE CLUBACTIE 2021

IEDEREEN KAN TOT 12 NOVEMBER DE BOEKJES INLEVEREN!

Judo vereniging Marum doet weer mee met de grote clubactie.

Zaterdag 18 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar willen wij met de opbrengst beachvlaggen met ons logo aanschaffen. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen
Onze leden zullen zoveel mogelijk online loten verkopen. Gebruiken zij het verkoopboekje dan doen zij dan op een verantwoorde manier. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die onze verkopers kunnen delen en die u als koper op afstand kunt scannen met uw telefoon.

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! De boekjes kunnen tot en met 12 november bij onze vereniging worden ingeleverd zodat ze nog op tijd kunnen worden ingevoerd. De trekking wordt gedaan op 8 december en de uitslag wordt 9 december gepubliceerd op de website van de Grote Clubactie.